میثمِ دارِ علی ام . . .

اما کلاغ روى همان ارتفاع پست . . .

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۰۸ ق.ظ
در حسرت زیارتش ماندم،مانند یک روسیاه در ارتفاع پست:
هر روز در سکوت خیابان دوردست
روى ردیف نازکى از سیم می نشست
وقتى کبوتران حرم چرخ می زدند
یک بغض کهنه توى گلو داشت می شکست
باران گرفت بغض خدا هم شکسته بود
اما کلاغ روى همان ارتفاع پست
آهسته گفت من که کبوتر نمی شوم
تنها دلم به دیدن گلدسته ات خوش است ...

این غزل سروده سرکار خانم دکتر مژگان عباسلوست
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۱/۱۰/۲۳
  • ۸۰۹ نمایش
  • هاشم سرابندی

نظرات (۳)

  • محب الزهرا
  • سلام داداش به ما سر نزدی ها ....
    پاسخ:

    سلام به محب الزهراء عزیز.زیارات شما هم ان شاء الله مقبول واقع گردیده باشد.

    فرصتی نبود، ببخشید.

    این مدت هم وبلاگ رو از طریق اس.ام.اس بروز می کردم.

    در همین چند دقیقه ای که فرصت داشتم و به نت دسترسی، به وبلاگتون سر زدم. صفحه رو ذخیره کردم تا سر فرصت مطالعه اش کنم.

    حتما مفصلا از وبلاگتون دیدن می کنم و ان شاء الله استفاده.

    یا علی

  • محب الزهرا
  • سلام ممنون منتظرم
    این غزل سروده سرکار خانم دکتر مژگان عباسلوست؛ لطفا اصلاح نمایید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی